MET EEN GROOT HART VOOR JONGEREN EN JONGVOLWASSENEN IN DE ZWIJNDRECHTSE WAARD
...met een groot hart voor jongeren en jongvolwassenen in de Zwijndrechtse Waard!

Organiseert u een sociale of culturele activiteit in de Zwijndrechtse Waard? Of heeft u een goed idee voor zo'n project? Misschien kunnen wij u financieel ondersteunen!

Wij kunnen projecten en activiteiten financieel ondersteunen dankzij donaties van organisaties en bedrijven. Ook u kunt de stichting MBZ financieel steunen!

Stichting Maatschappelijke Betrokkenheid Zwijndrechtse Waard – of kortweg Stichting MBZ – is een onafhankelijke non-profit organisatie. Geheel belangeloos ondersteunen wij verenigingen en stichtingen die zich bezighouden met het versterken van het sociale en culturele leven in de Zwijndrechtse Waard. Wij doen dit door bij te dragen aan projecten, activiteiten en ideeën die maatschappelijk draagvlak hebben in de lokale samenleving. Wij richten ons daarbij in het bijzonder op de opgroeiende jeugd. Door onze steun kunnen verenigingen en stichtingen hun sociale en culturele projecten, activiteiten en ideeën in de Zwijndrechtse Waard (beter) uitvoeren.