De Stichting Maatschappelijke Betrokkenheid Zwijndrechtse Waard heeft geen inkomsten anders dan donaties en giften. Wij kunnen onze ideële ondersteuningstaak waarmaken als bedrijven, organisaties en anderen onze stichting financieel steunen.

Onze stichting is voor bedrijven en organisaties daarentegen een uitgelezen mogelijkheid om hun warme hart voor de sociale en culturele samenleving in de Zwijndrechtse Waard te laten zien.

De beschikbare middelen zet de Stichting MBZ in voor sociale en culturele projecten in de Zwijndrechtse Waard die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Onze focus ligt daarbij op jongeren en jongvolwassenen. Draagt u deze activiteiten, projecten en ideeën ook een warm hart toe? Doneer dan aan onze stichting. Ons bankrekeningnummer is NL80RABO 0139435921

Wilt u uw steentje bijdragen of meer weten? Dan ontvangen wij graag een e-mail op info@stichtingmbz.nl

Stichting Maatschappelijke Betrokkenheid Zwijndrechtse Waard | IJsselmeer 27 | 3332 CX Zwijndrecht | info@stichtingmbz.nl